O mnie


Już od dziecka interesowałam się pisaniem. Pierwsze doświadczenie łapałam, pisząc opowiadania i historyjki. Z czasem zrozumiałam, że swoje hobby mogę zamienić w zawód, który pozwoli mi na opłacenie rachunków.

Zaczęłam od pracy w pod agencją, co z pewnością dużo mnie nauczyło. Po zakończeniu współpracy wróciłam do korporacji i przestałam pisać. Długo to jednak nie trwało, szybko wróciłam i znów zaczęłam robić to, co kocham. Jako copywriter cieszę się z każdego dnia, rozwijam swoje zainteresowania, pasje, a także co chwilę dowiaduję się czegoś nowego. 

Czy wiesz jaki wymiar powinien mieć brodzik w małej łazience? Ja wiem, w końcu o tym pisałam! Copywriting pozwala mi nie tylko na opłacenie rachunków czy opowiedzenie ciekawej anegdotki wśród znajomych, ale także na udowodnienie młodszej wersji siebie, że wszystko jest możliwe!

Szukasz tekstu? Chcesz wzbogacić swojego bloga o coś ciekawego? Pisz lub dzwoń! Z pewnością się dogadamy. Nie tylko co do tematyki, ale także co do ceny. 


E-mail: jureczkolucja@gmail.com
Telefon: +48608552509